Marketing na sociálních sítích
Na sociálních sítích se každým dnem sdružuje velké množství aktivních lidí. Většina těchto lidí má tyto společné rysy - chtějí komunikovat, chtějí být vidět a chtějí se účastnit něčeho zajímavého. Pro většinu aktivních lidí je především Facebook platformou pro vše - sledují novinky, komunikují mezi svými přáteli, hrajou hry, pořádají akce, hodnotí fotky a další aktivity. Pokud dokážete tyto lidi přesvědčit o svém produktu nebo službě, pak si buďte jisti, že budou tuto spokojenost šířit dále mezi své přátele. Tato řetězová reakce Vám pomůže získat stále zákazníky, aniž byste museli investovat vysoké částky.
Možnosti sociálního marketingu
- Reklama na Facebooku (Facebook ads)
- Tvorba a správa Facebook stránek
- Propagace na Twitteru
- Propagace na Google Plus
Ceník sociálního marketingu
Vzhledem k variabilitě jednotlivých úkonů se cena odvíjí především od hodinové sazby 500 Kč/hod. Konkrétní kalkulaci vyjednáme vždy individuálně.
Co si máme představit pod pojmem "sociální marketing"?
Tento typ internetového marketingu je jedním z nejnovějších. Takovým základním úkonem je tvorba Facebook stránek a propagace projektu na Facebooku. Další činnosti jsou spíše o kreativitě, která je šitá na míru danému projektu. Některé projekty moc možností nemají, u jiných lze naopak praktikovat velmi efektivní a levný marketing.
Takže sociální marketing je propagace na Facebooku?
Ve většině případů ano, ale u některých projektů se vyplatí i Twitter nebo Youtube. Mezi sociálně sítě nepatří jenom Facebook, i když v ČR je to jeden z nejvyužívanějších typů. V dalších letech můžeme určitě očekávat mnohem větší účast sociálních sítí, takže je dobré se na tento trend připravit.